Forum ManagerZone Polska Pierwsze nieoficjalne forum dla polskiej społeczności ManagerZone.com Forum istnieje od 2004-02-12 godzina: 01:56 http://forum.managerzone.pl/
Wysłany: 2004-04-25, 23:24 Czy szanuje sie nasze prawa?
Namawiam tych, ktorzy placa abonament do wysylania na suport na adres:
support-pl@managerzone.com
nastepujacego maila z powodów, ktore sama tresc chyba wystarczajaco tlumaczy:
Witam,
Zwracam siê z nastêpuj¹cym problemem, chcia³bym aby CREW przed³u¿y³a mi dotychczasowy abonament o okres przynajmniej jednego tygodnia.
Gram w managerzone i op³acam abonament, czas mojego abonamentu zosta³ niejednokrotnie zmniejszony, przez zmiany przeprowadzane przez CREW.
Taki przypadek mia³ miejsce np. przy wprowadzaniu hokeja, czy po promocjach z poprzedniego sezonu.
Obecnie o czym nie zosta³em poinformowany w cenie mojego abonamentu testuje dla Crew nowy symulator o czym nie zosta³em uprzedzony.
Dodatkowo przez ca³y dzieñ nie mog³em korzystaæ z mojego abonamentu z uwagi na dokonywania ca³odziennej promocji. Jakby nie by³o tego dosyæ zosta³¹ zapowiedziana kolejna promocja, czyli str¹cê jeszcze jeden dzieñ, a maj¹c doœwiadczenie w tego typu akcjach przynajmniej dwa.
Domagam siê poszanowania moich praw jako klienta i zadoœæuczynienia strat,
Czekam na odpowiedŸ,
Z powa¿aniem,
crew nieszanuje nikogo, Nie szanuje naszego czasu przeciagajac ciagle godzine konca konserwacji serwerow . Nie szanuje naszej pracy zmieniajac nagle symulator na jakis dziwaczny. Nie szanuje naszych pieniedzy, poprzez czeste awarie i problemy z serwerami. Nie szanuje naszego wlasnego zdania, a nawet zabiera nam prawo do wolnoci slowa. Szkoda ze sa to tak nieodpowiedzialni ludzie ktorzy graja sobie na emocjach osob wkladajacych odrobinke serca do tej gry..........
_________________ "Błogosławiony człowiek, który nie mając nic do powiedzenia, nie ubiera tego w słowa"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach