Forum ManagerZone Polska Pierwsze nieoficjalne forum dla polskiej społeczności ManagerZone.com Forum istnieje od 2004-02-12 godzina: 01:56 http://forum.managerzone.pl/
Po pierwsze to chyba Ci, co kandydują to by nie głosowali ? Bo ja mam na przykład pod sobą dwie reprezentacje Zresztą głupio by mi było głosować na siebie
Po drugie jeszcze przez najbliższe dwa dni nie będę tak często zaglądał na forum, ale postaram się mniej wiecej orientować co się dzieje(no cóż, brat do mnie przyjeżdza raz na rok )
_________________
ripost
Wiek: 44 Dołączył: 18 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-15, 21:34
Żeby uniknąć paraliżu, może niech organizatorami zostaną:
- pinek
- danielw23
- volve
- Slise
- Tiger_10,
a RADA zweryfikuje ich działania.
Co do podziału głosów w radzie to wydaje się, że dobry układ to "1 miasto = 1 głos" i przedstawiciel miasta w radzie byłby zgłaszany co sezon razem z reprezentacjami.
nie to ze kogos na sile chce skreslic ,ale moim zdaniem 4 organizatorow starczy , Rozgrywki TM na ta chwile nie sa zbyt rozbudowane , ta liczba spokojnie powinna starczyc .
no ale to tylko moje zdanie .
ale w koncu trzeba podjac decyzje , bo ciagle jestesmy w lesie . i nawet na krok nie zblizylismy sie do kolejnej edycji TM
wiesz Daniel, ale zobacz jak długo idzie nam zebranie sie do jakiś postanowień. Jak już będziemy mieć ciało(w postaci organizatorów) to powinno pójść wszystko szybciej. Według mnie też powinno być 4 organizatorów, ale ewentualnie można piątego dać np. do organizacji zgłoszeń reprezentacji, zgłoszeń nowych zawodników itp. I ewentualnie zawsze byłby ten jeden, że np. gdy któryś organizator gdzieś ma wyjechać to tylko daje znać i ten 5 zajmuje się jego przydziałem przez ten czas.
volve a pomyslales kto mialby byc tym rezerwowym ??
albo co bedzie z zapalem tej ze osoby ,jak np , przez dluzszy czas bedzie bez zajecia . i np za 3 miesiace ktos Ci powie ja wyjezdzam to ty sie wszystkim za mnie zajmuj . myslisz ze tak z marszu wszystko bedzie znal i wiedzial .Nie uwazasz ze TM sa rozgrywkami w ktorych jesli jeden organizator na troche wyjedzie to pozostala 3 nie da sobie rady ??
Wiem ze sie powtarszam
ale podejmijmy jakas decyzje . co i jak z wyborami na organizatorow . to chyba teraz najwazniejsze
co do rady to przeciez mozemy wszystko ustalic nawet jak sezon wystartuje , wedlug mnie teraz najwazniejsze jest aby
1. zostali wybrani organizatorzy
2. po wybraniu ustalic koncowe daty zgloszeni reprezentacji oraz czas strtu 14 edycji TM
3. ustalic zakres obowizkow i sklad rady
Proponuję jak najszybciej założyć temat (najlepiej jakby xonox go podkleił), w którym po jednej osobie z każdego miasta (czyli nawet jeżeli ktoś ma 4 reprezentacje to oddaje 1 głos) Na jedna osobę z wyżej wymienionej 5, która organizatorem być nie powinna, nie ma sensu bawić się w rezerwowych. Czas głosowania 1 tydzień. Dobrze byłoby też wybrać radę przed startem rozgrywek, kierując się zasadą kto nie zgłosi swojego reprezentanta zostaje wykluczony z rozgrywek, bo po co mają grać Ci, którym nie zależy.
Ewentualnie można zrobić dłuższy czas głosowania na organizatorów i połączyć to z wyborami do rady. Czyli każde miasto podałoby osobę, która nie powinna być organizatorem oraz swojego przedstawiciela do rady. Tylko, że wypadku tego połączenia czas powinien być dłuższy niż 1 tydzień.
_________________ Roman Tim Tfaruk
TM -Kiedyś Chrząstawa Wielka
LK - Obecnie FAiTH Clan, wcześniej Emigranci
No nie wiem co powiedzieć teraz. Szkoda, że się wycofujesz, bo byłyby wybory i moglibyśmy zobaczyć kto jakie ma poparcie. Choć z drugiej strony bardzo się cieszę, że będę mógł, a raczej jak się zgodzicie być na takim stanowisku.
_________________ CF Tommy LK: Magic Players LKJ: Magic ®TEK® Project
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach