Forum ManagerZone Polska Pierwsze nieoficjalne forum dla polskiej społeczności ManagerZone.com Forum istnieje od 2004-02-12 godzina: 01:56 http://forum.managerzone.pl/
Wiek: 31 Dołączył: 03 Maj 2010 Skąd: ForumMZ.eu-Free FL
Wysłany: 2011-01-08, 12:19 Głosowanie - Troche punktów
Głosowanie
Zaproponowane tu zmiany mają ustalić parę ważnych kwestii które powstały na początku tego sezonu (spóźnialskich) jak i doprecyzować niektóre z punktów regulaminu.
Parę spraw organizacyjnych:
- głosujemy "zgadzam się" lub "nie zgadzam się" wypisując przy tym nazwę swojego miasta.
- głosowanie kończymy po 28 dniach lub po oddaniu głosów przez wszystkich członków miast
- przedstawione punkty zostaną tak by głosujący mógł zapoznać się z pierwotną wersją regulaminu i tą po zmianach
------------------------------------
§1. Zasady ogólne
Cytat:
Przed
2. Uczestnikiem TM może być każde miasto, które zgłosi do udziału minimum cztery drużyny, których właścicielami są managerowie urodzeni bądź mieszkający (studiujący+mieszkający) w danym mieście lub w pobliskich miejscowościach
a) oddalonych maksymalnie o ok.15 km od zgłaszanego miasta.
b) oddalonych maksymalnie o ok.40 km od zgłaszanego miasta jeżeli miasto wystawia jedną reprezentacje.
Po:
2. Uczestnikiem TM może być każde miasto, które zgłosi do udziału minimum cztery drużyny, których właścicielami są managerowie urodzeni bądź mieszkający (studiujący+mieszkający) w danym mieście lub w pobliskich miejscowościach
a) oddalonych maksymalnie o ok.20 km od zgłaszanego miasta.
b) oddalonych maksymalnie o ok.30 km od zgłaszanego miasta jeżeli miasto wystawia dwie reprezentacje
c) oddalonych maksymalnie o ok.40 km od zgłaszanego miasta jeżeli miasto wystawia jedną reprezentacje
Cytat:
Przed
8. W trakcie sezonu do reprezentacji miasta mogą dołączyć maksymalnie cztery zespoły. Dopuszczalne są transfery pomiędzy reprezentacjami tego samego miasta, lecz w ramach w/w limitu.
9. Zmian w składach reprezentacji można dokonywać tylko w pierwszej rundzie rozgrywek.
Po:
8. W trakcie sezonu do każdej z reprezentacji miasta mogą dołączyć maksymalnie cztery zespoły. Dopuszczalne są transfery pomiędzy reprezentacjami tego samego miasta, lecz w ramach w/w limitu.
9. Zmian w składach reprezentacji można dokonywać tylko w pierwszej rundzie rozgrywek. (tj do poniedziałku do 24.00 poprzedzającego 1 kolejkę II rundy)
a) nowy gracz może być dodany przez cały sezon, lecz w ramach w/w limitu.
Cytat:
NOWY PUNKT
14. Terminy Zapisów do Turnieju Miast:
a) Zapisy miast na kolejny sezon rozpoczynają się po zakończeniu rundy I w Ekstraklasie TM, natomiast zakończenie zapisów kończy się wraz z dniem (wtorek do godz 24) kończącym rundę II Ekstraklasy TM
- Zgłoszenie musi zawierać dokładną liczbę reprezentacji, jakie dane miasto zamierza wystawić. Zapis: "xxx, gra dalej" oznacza grę tej jednej reprezentacji
b) Na podanie składów na następny sezon kapitanowie miast mają 14 dni od zakończenia zapisów miast
c) Organizatorzy maja prawo zmienić te terminy ze względów organizacyjnych
- Dokładne terminy podaje organizator w pierwszym poście z zapisami do kolejnej edycji
d) podczas wystawienia mniejszej liczby reprezentacji danego miasta niż w sezonie poprzednim i zaistnieniu sytuacji gdzie reprezentacje z niższą liczbą są wyżej w rankingu TM to numery tych reprezentacji zmieniają się analogicznie do miejsc w TM
-kapitanowie takiej reprezentacji muszą napisać w zgłoszeniu zamianie numerów by usprawnić pracę organizatorów
§4 Kary
Cytat:
Przed
4. Trzy walkowery wykluczają reprezentację miasta z udziału w dalszych rozgrywkach.
Po:
4. Dwa walkowery "pod rząd" lub trzy walkowery w trwającej edycji wykluczają reprezentację miasta z udziału w dalszych rozgrywkach.
Cytat:
USUNIĘTY
5. Trzy walkowery drużyny reprezentującej dane miasto wykluczają ją z udziału w dalszej części turnieju oraz rozgrywek w kolejnym sezonie.
Cytat:
USUNIĘTY
7. Każda edycja postu w temacie z parami będzie karana walkowerem.
Cytat:
NOWY PUNKT
6. Kary za oszustwa, wymuszenia itp. które zostały udowodnione, są ustalane indywidualnie w gronie organizatorów lub w postaci debaty na forum
Cytat:
NOWY PUNKT
7. Kary za niedotrzymanie terminów z pkt.14 §1:
a) za niepodanie ilości reprezentacji w terminie kończącym ich zapisy, który nie przekracza czasu podania składów - kara degradacji o ligę niżej niż miała grac dana reprezentacja w następnym sezonie
b) za niepodanie składów w terminie do 3 dni od zakończenia terminu podawań składów - obowiązuje kara ujemnych punktów wysokości 1/3 maksymalnej możliwej liczby punktów dla danej ligi w rundzie I
c) jeśli po terminie 3 dni od ostatecznego terminu podawania składów dana reprezentacja wyrazi chęć gry w postaci podania ilości reprezentacji lub składu - reprezentacja zaczyna grę od najniższej ligi
- miasto te musi być dopuszczone do rozgrywek przez organizatorów
§7 Procedura zmiany istotnych punktów regulaminu
Cytat:
Przed
1. Osobami odpowiedzialnymi za zmiany w regulaminie sa członkowie Rady TM.
2. Aby dokonać zmiany musi nastąpić głosowanie i dany wniosek musi uzyskać większość głosów poparcia.
3. Głosowanie nad wnioskiem kończy się:
a) po oddaniu głosów przez wszystkich członków rady
b) po upływie 4 tygodni (28 dni) od daty złożenia wniosku pod głosowanie
4. Zmieniony regulamin zacznie obowiązywać najpóźniej od nowej edycji turnieju
5. Rodzaje głosowania:
a) większość względna (50%+1) - stosowana przy zmianie punktów regulaminu §3-5
b) większość kwalifikowana używana w reszcie punktów regulaminu oraz w sytuacjach wskazanych przez organizatorów oraz organizator wybiera każdą szczególna forma większości, wyższa od połowy
6. Głosowanie jest ważne gdy frekwencja wynosi ponad 50% procent uprawnionych do głosowania
7. Możliwe opcje wyboru to: ZGADZAM SIĘ/ NIE ZGADZAM SIĘ
a) dobrze by było gdyby została swoja decyzja umotywowana w szczególności negatywna
Po:
1. Osobami odpowiedzialnymi za zmiany w regulaminie są członkowie Rady TM.
2. Procedura zmiany regulaminu:
a) pomysłodawca tworzy temat do dyskusji nad konkretną zmianą w regulaminie.
b) Organizatorzy ma prawo poddać wniosek pod głosowanie lub go odrzucić w ciągu 14 dni od utworzenia tematu do dyskusji.
c) aby dokonać zmiany musi powstać nowy temat do głosowania i dany wniosek musi uzyskać większość głosów poparcia
3. Głosowanie nad wnioskiem kończy się:
a) po oddaniu głosów przez wszystkich członków rady
b) po upływie 3 tygodni (21 dni) od daty poddania wniosku pod głosowanie gdy zostanie spełniona minimalna ilość głosów ustalona w podpkt 5
4. Zmieniony regulamin zacznie obowiązywać najpóźniej od nowej edycji turnieju
5. Głosowanie jest ważne, gdy frekwencja wynosi ponad 50% procent uprawnionych do głosowania
6. Możliwe opcje wyboru to: ZGADZAM SIĘ/ NIE ZGADZAM SIĘ lub opcje wyboru gdzie głosujący wskazuje jedną z nich
a) podczas oddawania głosowania Reprezentant rady TM musi podać nazwę swojego miasta.
§8 Rada TM
Cytat:
Przed
1. Każde miasto uczestniczące w TM może zgłosić jednego członka do rady.
2. Przed rozpoczęciem każdego sezonu będzie zakładany oddzielny temat w którym miasta będą zgłaszały swoich kandydatów.
3. Miasto , które nie zglosi swojego kandydata nie będzie miało reprezentanta w radzie przez co straci swój wpływ na zmiany w regulaminie.
4. Rada będzie odpowiedzialna za dokonywanie zmian w regulaminie rozgrywek TM.
5. Każdy członek rady jest zobowiązany do udziału w głosowaniu.
a) W przypadku nie oddania głosu w głosowaniu dany członek zostaje wpisany na listę umieszczoną na forum rady TM.
b) Jeśli dany członek 3 razy nie weźmie udziału w głosowaniu, zostaje wykreślony z Rady TM
Po:
1. Każde miasto uczestniczące w TM może zgłosić jednego członka do rady.
a) organizatorzy nie wchodzą w skład Rady TM
b) organizator ma prawo głosu tylko wtedy gdy został wybrany przez swoje miasto do Rady TM
2. Przed rozpoczęciem każdego sezonu będzie zakładany oddzielny temat w którym miasta będą zgłaszały swoich kandydatów.
a) termin zgłaszania: 28 dni od daty utworzenia tematu
3. Miasto , które nie zgłosi swojego kandydata nie będzie miało reprezentanta w radzie przez co straci swój wpływ na zmiany w regulaminie.
4. Rada będzie odpowiedzialna za dokonywanie zmian w regulaminie rozgrywek TM.
5. Każdy członek rady jest zobowiązany do udziału w głosowaniu.
a) W przypadku nie oddania głosu w głosowaniu dany członek zostaje wpisany na listę (temat "Sprawozdanie z głosowań" z Forum Rady TM) umieszczoną na forum Rady TM.
b) Dany członek zostaje wykreślony z Rady TM, gdy:
- nie weźmie udziału w dwóch głosowaniach następujących po sobie
- w ostatnich pięciu głosowaniach, nie weźmie dwa razy w nich udziału
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach