Forum ManagerZone Polska Strona Główna Forum ManagerZone Polska
Pierwsze nieoficjalne forum dla polskiej społeczności ManagerZone.com
Forum istnieje od 2004-02-12 godzina: 01:56
http://forum.managerzone.pl/

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
REGULAMIN LIGI KLANÓW U-23
Autor Wiadomość
massior Płeć:Mężczyzna


Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Skąd: ...
PostWysłany: 2013-09-12, 17:52   REGULAMIN LIGI KLANÓW U-23 Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

REGULAMIN LIGI KLANÓW U-23



I Postanowienia ogólne

1. Rozgrywki Ligi Klanów podzielone są na ligi, grupy.
- Ekstraklasa
- I Liga
- II Liga

2. Mecze Ligi Klanów U-23 rozgrywane są za pomocą dwumeczu w poniedziałek.

3. Sezon Ligi Klanów trwa 13 tygodni (10 tygodni zmagań ligowych, 2 tygodnie baraży oraz ewentualnie 1 tydzień przerwy międzysezonowej. Ewentualne wydłużenie lub skrócenie sezonu zależy od decyzji organizatorów LK U-23.

4. Wynik meczu Ligi Klanów U-23 składa się z sumy punktów uzyskanych w 8 spotkaniach. Przyjmuje się 3 tzw. "małe punkty" za zwycięstwo , a 1 "mały punkt" za remis. Klan otrzymuje za zwycięstwo 3 tzw. "duże punkty", a 1 "duży punkt" za remis.

5. Wszelkie spory rozstrzygają organizatorzy Ligi Klanów U-23.


II Klany

1. Klany można zgłaszać do rozgrywek tylko i wyłącznie w odpowiednim temacie temacie "Zgłoszenia Sezon ...". Zgłoszenie klanu jest równoznaczne z akceptacja Regulaminu Ligi Klanów U-23.

3. Klan zgłoszony do rozgrywek nie może zmienić swojej nazwy w trakcie trwania sezonu tj. tydzień przed 1 kolejką.

4. Minimalna ilość członków klanu określona jest jako 4 drużyny. Nie ma określonej maksymalnej ilości członków klanu.

5. W każdym klanie musi zostać wybrany kapitan oraz zastępca. Istnieje możliwość upoważnienia innego managera (do podawania składów, zgłaszania walkowerów itp.) grającego w innym klanie. Funkcje kapitana, zastępcy i osoby upoważnionej wiążą się z odpowiedzialnością za nieprzestrzeganie regulaminu, w zakresie określonym przez niniejszy regulamin. W przypadku odsunięcia kapitana od rozgrywek, odpowiedzialność na nim spoczywająca spada na zastępcę.

6. W trakcie trwania sezonu klan może dokonać maksymalnie 2 zasileń klanu.

7. Jeden zespół może w ciągu jednego sezonu reprezentować maksymalnie 2 klany.

8. Zmiana klanu możliwa jest tylko w pierwszej połowie zmagań ligowych (do niedzieli 23:59 przed 6 kolejką).

9. Wszelkie zmiany w składach klanu należy zgłaszać w temacie "Składy na sezon ...".

10. Zespół poprawnie zgłoszony może występować w najbliższej kolejce ligowej. W innym wypadku zespół zostanie potraktowany jako drużyna nieuprawniona do gry (np. 3 zasilenie klanu, 3 klan danego zespołu w sezonie, zmiana klanu w drugiej połowie zmagań ligowych) co będzie skutkowało walkowerem w całym meczu na korzyść rywala.

11. Jedna drużyna w jednej kolejce klanowej nie może być umieszczona więcej niż w jednym składzie klanu w ramach rozgrywek LK U-23. W przypadku zaistnienia takiego zdarzenia zostaną przyznane walkowery w spotkaniach z udziałem tej drużyny 3-0 3-0.

12. Klan, który usunie ze swojego składu kapitana bądź jego zastępcę, ma tydzień czasu na podanie nowego. Jeżeli tego nie uczyni, kapitan bądź zastępca otrzyma żółtą kartkę. Jeżeli przez kolejny tydzień nie poda w/w, kapitan bądź zastępca otrzymają kolejne kartki, itd.

III Mecze Ligi Klanów U-23

1. Mecz Ligi Klanów U-23 składa się z 4 dwumeczów (dom i wyjazd).

2. Klan gości (kapitan, zastępca lub osoba upoważniona) zobowiązany jest podać skład do 23:59 w wtorek poprzedzającą daną kolejkę. Jeżeli tego nie uczyni klan gości otrzymuje czerwoną kartkę, a kapitan gości żółtą kartkę. Mecz jest weryfikowany jako walkower na korzyść gospodarzy.

2a. Istnieje możliwość rozegrania meczów klanowych jeśli goście spóźnią się z podaniem składu pod następującymi warunkami:
- kapitan, zastępca lub upoważniony klanu gospodarzy wyrazi zgodę na rozegranie meczów w temacie "Tabele, wyniki, pary i składy...", z zastrzeżeniem, że wiążąca jest pierwsza ogłoszona decyzja;
- żółta kartka dla kapitana gości i czerwona dla klanu nie zostaną anulowane;
- każdy nierozegrany mecz to automatyczny walkower dla drużyny klanu gospodarzy w tej parze, w której mecz nie doszedł do skutku;
- klan gości nie może składać wniosków o walkowery z powodu braku wyzwań;
- zabroniony jest jakikolwiek nacisk (obraźliwe lub proszące posty) pod adresem kapitana rywali itp. Próby takiego nacisku będą karane dodatkowo kartką dyscyplinarną.


3. Klan gospodarzy (kapitan, zastępca lub osoba upoważniona) zobowiązany jest dobrać i podać pary do 23:59 w czwartek poprzedzający daną kolejkę. Jeżeli tego nie uczyni klan gospodarzy otrzymuje czerwoną kartkę, a kapitan gospodarzy żółtą kartkę. Mecz jest weryfikowany jako walkower na korzyść gości.

3a. Istnieje możliwość rozegrania meczów klanowych jeśli gospodarze spóźnią się z podaniem składu pod następującymi warunkami:
- kapitan, zastępca lub upoważniony klanu gości wyrazi zgodę na rozegranie meczów w temacie "Tabele, wyniki, pary i składy...", z zastrzeżeniem, że wiążąca jest pierwsza ogłoszona decyzja;
- żółta kartka dla kapitana gospodarzy i czerwona dla klanu nie zostaną anulowane;
- każdy nierozegrany mecz to automatyczny walkower dla drużyny klanu gości w tej parze, w której mecz nie doszedł do skutku;
- klan gospodarzy nie może składać wniosków o walkowery z powodu braku przyjęcia wyzwań;
- zabroniony jest jakikolwiek nacisk (obraźliwe lub proszące posty) pod adresem kapitana rywali. Próby takiego nacisku będą karane dodatkowo kartką dyscyplinarną.


4. Po podaniu składu lub par na najbliższą kolejkę nie ma możliwości zmian ani poprawek. Nie dotyczy to ewentualnego dopisania lub poprawienia rundy, terminu, ligi, grupy i nazw klanów, zgodnie z pkt V.14. W składach ma być podana nazwa drużyny i prawidłowy nick.

5. Zaplanowanie meczów jest obowiązkiem obustronnym. Mecze powinny być zaplanowane najpóźniej do soboty, do godz. 23.59.

6. W przypadku nieprzyjęcia wyzwań przez przeciwnika w w/w terminie należy zgłosić wniosek o walkower. Pod pojęciem "walkower" rozumie się zweryfikowanie wyniku dwumeczu, który został nierozegrany na 3:0 3:0 (lub 3:0 w przypadku walkowery połowicznego) na korzyść strony wnioskującej oraz ukaranie przeciwnika żółtą kartką.

7. Jeżeli mecz zgłoszony jako walkower zostanie ostatecznie rozegrany, to liczony jest wynik z boiska, a wniosek o walkower staje się nieważny.

8. Walkowery można zgłaszać do godz. 20:00 w niedziele poprzedzającą daną kolejkę. W przypadku spóźnionego zgłoszenia mecz traktowany jest jako nierozegrany (na zasadach opisanych w pkt. 9). Wnioski o walkower może składać kapitan, zastępca, osoba upoważniona lub sam zainteresowany.

8a. W przypadku wykrycia próby wymuszenia walkowera (np. zgłoszenie wniosku o walkower bez konsultacji z graczem, w którego imieniu wniosek jest składany, świadome usunięcie zaproszeń od przeciwnika bądź unikanie przyjęcia zaproszeń w regulaminowym czasie w celu stworzenia podstawy do zgłoszenia wniosku o walkower itp.) zgłaszający taki fakt będzie karany żółtą kartką dyscyplinarną oraz karą dodatkową w postaci pauzy przez najbliższe 3 kolejki LK U-23.

8b. Wnioski o walkower powinny zostać rozpatrzone przez organizatora do niedzieli, do godz. 21:00. Jeśli do tego czasu wniosek nie zostanie rozpatrzony, gracz na rzecz którego zgłoszono wniosek może zaplanować mecz towarzyski na poniedziałek bez jakichkolwiek późniejszych negatywnych konsekwencji.

9. W przypadku niezgłoszenia wniosku o walkower i nierozegrania meczu obie drużyny otrzymują żółte kartki, a mecz jest weryfikowany jako obustronny walkower bez punktowy.

10. Walkower zostanie przyznany tylko wówczas gdy drużyna o niego wnioskująca będzie miała wolny termin w momencie sprawdzenia przez organizatora (nie dotyczy sytuacji opisanej w pkt 8b.). W innym przypadku drużyna ta otrzyma żółtą kartkę.

11. W przypadku wystawienia do gry drużyny nieuprawnionej (drużyna pauzująca za kartki, drużyna nie będąca w składzie klanu itp.) mecz klanów weryfikowany jest jako walkower czyli 12-0 vo. i klan karany jest czerwoną kartką. Kapitan klanu, zastępca albo osoba upoważniona, która wystawiła nieuprawnioną drużynę otrzymuje żółtą kartkę Jeśli skład zostanie wystawiony przez osobę nieupoważnioną, to nie będzie on w ogóle brany pod uwagę. Walkowery można zgłaszać do piątku kończącego dany sezon. Zgłoszenia może dokonać każdy, kto powyższy fakt zaobserwuje, w temacie "Tabele, wyniki, pary i składy" odpowiedniej ligi.

12. Jeśli kapitan klanu, zastępca lub osoba upoważniona w podanym składzie na mecz umieści 2 razy tą sama drużynę to w jednym z tych meczów jest walkower 0-3 0-3, walkower jest przyznany w meczu który się nie odbędzie.
12a. Jeśli kapitan klanu, zastępca lub osoba upoważniona w podanym składzie na mecz umieści drużynę z błędnym nickiem, niekompletnym nickiem, lub brakiem nicku - (niezgodnym z podanym w temacie składy) to w tym meczu jest walkower 0-3 0-3, błędy w nazwie drużyny nie są karane.

13. W przypadku wystawienia zawodników starszych niż głosi regulamin mecz weryfikowany jest jako walkower na korzyść przeciwnika.


IV System rozgrywek Ligi Klanów U-23

1. W poszczególnych ligach występuje 6 klanów. W przypadku rezygnacji lub odsunięcia klanu z rozgrywek w trakcie trwania sezonu oraz w ostatniej lidze liczba ta może być mniejsza.

2. System awansów i spadków w poszczególnych ligach:

Ekstraklasa
4. Baraż o utrzymanie z 3 drużyną I Ligi
5. Spadek do I Ligi
6. Spadek do I Ligi

I Liga
1. Awans do Ekstraklasy
2. Awans do Ekstraklasy
3. Baraż o awans z 4 drużyną Ekstraklasy
4. Baraż o utrzymanie z 3 drużyną II Ligi
5. Spadek do II Ligi
6. Spadek do II Ligi

II Liga
1. Awans do I Ligi
2. Awans do I Ligi
3. Baraż o awans z 4 drużyną I ligi
Itd.

3. W przypadku rezygnacji klanu z uczestnictwa w LK U-23 lub karnego usunięcia klanu z rozgrywek awanse lub spadki mogą ulec zmianie. W pierwszej kolejności korzysta klan z ligi w której grał klan usunięty:
a) awansują bezpośrednio w przypadku zajęcia miejsca barażowego;
b) zagrają w barażu w przypadku zajęcia niższego miejsca;
c) utrzymanie w przypadku zajęcia miejsca spadkowego.
Obowiązuje to tylko w momencie gdy jest wolne miejsce i przesunięcia nie mają wpływu na drużyny, które wywalczyły swoje pozycje na boisku w trakcie sezonu.

4. O pozycji w lidze (grupie) decyduje kolejno:
a) liczba tzw. "dużych punktów";
b) bilans bezpośrednich spotkań (bramki na wyjeździe w przypadku) (w przypadku większej ilości klanów tworzona jest tabelka)
c) lepszy stosunek tzw. "małych punktów" w meczach pomiędzy zainteresowanymi
d) większa ilość zdobytych "małych punktów" w meczach pomiędzy zainteresowanymi
e) mniejsza ilość straconych "małych punktów" w meczach pomiędzy zainteresowanymi
f) lepszy stosunek "małych punktów" w całych rozgrywkach
g) większa ilość zdobytych "małych punktów" w całych rozgrywkach
h) mniejsza ilość straconych "małych punktów" w całych rozgrywkach
i) większa ilość zwycięstw w całych rozgrywkach
j) losowanie

5. Baraże
O wyniku decyduje:
a) suma "małych punktów" z dwumeczu
b) bramki w poszczególnych spotkaniach
c) bramki strzelone "na wyjeździe" (klan gości, a nie mecze wyjazdowe poszczególnych spotkań)
d) losowanie

V Kartki

1. Drużyna odpowiedzialna za nierozegranie spotkania zostaje ukarana żółtą kartką.

2. Kartki otrzymane przez zespół sumują się:
a) 2 żółte kartki = drużyna pauzuje 3 kolejki;
b) 3 żółte kartki = drużyna pauzuje następnych 7 kolejek;
c) 4 żółte kartki i więcej = drużyna pauzuje do końca bieżącego sezonu i cały następny sezon;

Kartki nie przechodzą na następny sezon. Jednak jeśli drużyna nie wykorzystała pauz w bieżącym sezonie to przechodzą one na następny.

3. Pauza za kartki rozpoczyna się od następnej kolejki, w której drużyna otrzymała kartkę skutkującą uruchomienie kary.
4a. Możliwe jest odstępstwo od pkt. 4 tylko w przypadku, gdy klan wystawił skład na najbliższą kolejkę zanim kartka została wpisana do tematu "Kartki i pauzy sezon ..."

4. Kapitan (lub zastępca, upoważniony manager) są zobowiązani do przeglądania tematu "Kartki i pauzy sezon...".

5. W przypadku znacznego uszczuplenia ilości członków klanu, rozgrywa on mecz tyloma drużynami ile jest w stanie. Pozostałe mecze rozpatrywane są jako walkowery na korzyść przeciwnika.

6. Klan którego jeden zespół otrzymałby w sezonie 3 żółte kartki otrzymuje automatycznie karę -1pkt. Gdyby zaszła sytuacja, że dany zespół otrzyma 4 żółte kartki - kolejny -1pkt itd.

7. Klan, który w ciągu jednego sezonu uzyska trzy czerwone kartki w trzech kolejnych meczach, zostaje wyeliminowany z rozgrywek. W liczeniu ciągłości kartek nie uwzględnia się kolejek w których klan ma pauzę wynikającą z terminarza rozgrywek.

8. Po zakończeniu sezonu klan, który w ciągu trwania sezonu uzyskał przynajmniej dwie czerwone kartki, otrzymuje punkty karne zgodnie z taryfikatorem:
a) 2 czerwone kartki = kara -3 pkt na koniec sezonu;
b) 3 czerwone kartki = kara -6 pkt na koniec sezonu;
c) 4 czerwone kartki = kara -9 pkt na koniec sezonu;
d) 5 czerwonych kartek (lub 3 czerwone kartki pod rząd) - wykluczenie z rozgrywek. Punkty karne odliczane są od łącznego dorobku punktowego uzyskanego przez dany klan w ciągu trwania całego sezonu. Po weryfikacji czerwonych kartek i odliczeniu punktów karnych następuje przetasowanie tabeli i korekta spadków i awansów.

9. W przypadku usunięcia klanu z rozgrywek wszystkie wyniki meczów z udziałem tego klanu w aktualnym sezonie zostają anulowane.

10. Wszystkie posty ze składami, parami, wynikami, które nie będą zawierały grupy, rundy/kolejki oraz nazwy klanów pomiędzy którymi jest mecz będą skutkowały otrzymaniem żółtej kartki przez kapitana, zastępcę lub osobę upoważnioną, w zależności od tego, kto nie dopełnił obowiązku.

11. Wszystkie wnioski o walkower, które nie będą zawierały grupy, rundy/kolejki oraz nazwy klanów pomiędzy którymi jest mecz nie będą rozpatrywane. Walkower nie zostanie przyznany, jednak zgłaszający za nierozegrany mecz nie otrzyma wówczas żółtej kartki. Takie wnioski może składać tylko kapitan, zastępca oraz osoby upoważnione.

12. Posty z brakującymi lub skorygowanymi informacjami (nie dotyczy fragmentów postów zawierających skład lub zestaw par na najbliższą kolejkę) należy uzupełnić w nowym poście. Jeżeli zostanie to uczynione w 6 godzin od wysłania postu, którego dotyczyć będzie ta korekta, nie będzie się to wiązało z żadnymi konsekwencjami. Korekty można dokonywać tylko jednokrotnie. Organizator nie ma obowiązku przypominać o takiej konieczności.

13. Kapitan klanu, zastępca lub osoba upoważniona w miarę szybko zobowiązani są poinformować organizatorów o wyniku spotkania klanowego w odpowiednim temacie (każda liga ma swój temat). Po wpisaniu wyniku przez jeden z klanów drugi klan nie musi już tego robić, o ile zgadza się z wynikiem, jeśli się nie zgadza to wpisuje swoją wersją wyniku, a opiekun ligi ustala prawidłowy wynik. Jednak jeśli żaden z kapitanów, zastępców lub osób upoważnionych nie poda wyniku do godz. 23:59 w czwartek po pojedynku to kapitanowie obu klanów zostaną ukarani żółtymi kartkami. Jeżeli po tygodniu nadal nie będzie podanego wyniku - kolejna kartka, i tak aż do skutku.


VI. Przygotowania do nowego sezonu


1. Organizator danej klasy rozgrywkowej ma obowiązek najpóźniej do godz. 23:59 w poniedziałek, w którym rozgrywana jest IX kolejka bieżącego sezonu LK-U23 założyć na forum ligi, którą się opiekuje, tematu o nazwie: "Składy na sezon ...". Jeżeli tego nie uczyni na czas - otrzymuje żółtą kartę.

2. Każdy klan ma obowiązek zgłoszenia składu klanu na nowy sezon w temacie "Składy na sezon ..." w lidze, w której klan będzie występował w następnym sezonie, z uwzględnieniem awansów i spadków. Klany grające baraże podają swoje składy w ligach, w których do tej pory występowały. Podanie składu jest równoznaczne z potwierdzeniem dalszego udziału klanu w rozgrywkach LK U-23 w następnym sezonie.


3. Terminem ostatecznym na zgłoszenie składu klanu do gry w nowym sezonie jest pierwszy wtorek (godz. 23:59) po ostatniej kolejce barażowej.

4. Niezgłoszenie składu przez klan w terminie określonym w pkt. 3 skutkuje usunięciem klanu z LK w następnym sezonie (z wyjątkiem pkt 5).

5. Klan, który zgłosi skład po terminie wskazanym w pkt. 3 może ubiegać się o grę w najniższej klasie rozgrywkowej, o ile będą wolne miejsca. Powinien w takim przypadku w temacie najniższej klasy rozgrywkowej o nazwie "Składy sezon…." złożyć prośbę o dopuszczenie do rozgrywek.


VII Uwagi końcowe

1. Wszelkie sprawy, które nie są ujęte w niniejszym regulaminie, rozstrzygają organizatorzy (mogą, ale nie muszą to uczynić w porozumieniu z kapitanami klanów). Ich decyzje są ostateczne. Ponadto organizatorzy mogą modyfikować niniejszy regulamin poprzez dodanie punktów, które nie były dotychczas w nim zawarte, by na przyszłość o zaistniałych sytuacjach decydowały zapisy w regulaminie. Organizatorzy mogą także (w uzasadnionych przypadkach wynikających z doświadczenia nabytego w trakcie rozgrywek) zmieniać zapisy w niniejszym regulaminie. Zmiana nie może dotyczyć kluczowych dla danego sezonu postanowień regulaminu (w szczególności: zmiany liczby członków klanu, możliwości i terminów przeprowadzania roszad w składach klanów i systemu rozgrywek) w trakcie trwania danego sezonu.

2. Organizatorzy mają prawo przyznać żółta kartka "dyscyplinarną" za naruszanie regulaminu Forum, naruszenie podstawowych zasad netykiety, ciągłe awanturowanie się, szukanie dziury w całym etc jesli jest to ktoś z kierownictwa klanu to kartkę czerwoną moze otrzymać także klan.

3. Za każde użyte przekleństwo bądź atak na użytkownika forum (użycie w stosunku do niego obraźliwych słów) uczestnik LK U-23 otrzyma żółtą kartkę.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Oznacz temat jako nieczytany

Skocz do:  

Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo ©2003 phpBB Group
domain & hosting donated by founders :: ownership by www.managerzone.pl
adaptation & modification by XoNoX :: logo made by groclinac
Copyright © 2002-2015 by XoNoX :: POLITYKA PRYWATNOŚCI (PRIVACY POLICY)
Wszystkie prawa zastrzeżone. Ten serwis nie ma jakichkolwiek powiązań z firmą ManagerZone AB. Publikowane komentarze
są prywatnymi opiniami użytkowników Forum. Serwis forum.managerzone.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści opinii.
Żaden z elementów tej witryny nie może być kopiowany i rozpowszechniany bez zgody właściciela.
Wykorzystane tu znaki towarowe i handlowe oraz nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych oraz są rozpowszechniane zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych.
Zobacz też: www.managerzone.pl, www.ndmaz.pl, www.gramed.com, www.gramed.eu, www.projekt-bud.pl,
bronx.nsk.pl, forum.nsk.pl, futsal.nsk.pl, managerzone.nsk.pl, forum.managerzone.nsk.pl, medycyna.nsk.pl,
nlpna.nsk.pl, nowydwormaz.nsk.pl, projekt.nsk.pl, swit.nsk.pl, tv.nsk.pl, vectra.nsk.pl, www.nsk.pl, swit.ndmaz.pl
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 35